5021041502 |
Programació i robòtica a Palafrugell |
2018-2019 |
Grup de treball. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
22/10/2018 - 15/5/2019 (30 hores) de 17:00h a 19:30h |
|
ESC Carrilet |
|
pl. Narcisa Oliver i Deulofeu, s/n (Palafrugell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Empordà
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
A Palafrugell des de fa un parell de cursos hi ha engegat un projecte de programació i robòtica municipal. Aquest grup de treball vol ser l'espai on fer trobades entre docents de les diferents escoles per a compartir experiències, programacions... i preparar activitats entre escoles.
|
| |
Objectius |
-Compartir experiències en programació i ròbòtica educativa.
-Crear conjuntament materials i recursos per a duur a l'aula.
-Coordinar activitats/actuacions intercentres.
|
| |
Continguts |
-Introducció de la robòtica a l'aula.
-Programació en scratch.
-Programació robots (lego, imagina3Dbot, bee bot)
-Elaboració de materials didàctics.
|
| |
Observacions |
Dilluns mensualment
|
| |
Formador/a |
Coordinació: David Llamas i Domènec Rusca
|
| |
Avaluació |
-Informe-resum de l'activitat:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/17Wuza94qQSrbWwJF9e-FpbDMslQnFWIyEUZubM2UAis/pubhtml?gid=411386025
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80%
de les hores presencials de
l'activitat.
- Valoració positiva de totes les
tasques planificades en relació
amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat dels centres educatius d'Ed. Infantil, Primària i Secundària de Palafrugell
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
22/10/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
19/11/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
10/12/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
21/01/2019 |
1700 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
18/02/2019 |
1700 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
18/03/2019 |
1700 |
1930 |
Sessió 7 |
dimecres |
15/05/2019 |
1700 |
1930 |
|
| |